niedziela, 9 października 2016

SWEATER WEATHER

Cześć Wszystkim!

Mamy październik i pierwszy post w tym miesiącu. Niestety powrót na studia i okropna pogoda złożyły się na ten mały zastój. Staram się jednak jak mogę! :) Dzisiaj zestaw z oversizowym i cieplutkim swetrem [tutaj/here] od Shein.com. Dotarł do mnie kilka dni temu, a już go uwielbiam. Mimo oversizowego kroju, rękawy idealnie przylegają, a kolor i dekolt "V" to moje klimaty. Dopasowane spodnie, czarne botki, klasyczna torebka [tutaj/here] z Sammydress.com oraz biżuteria - ulubiony zegarek Cluse i bransoletka Chrysalis, składają się w jedną całość. Co sądzicie?

Lecę "poodwiedzać" Wasze blogi!
S.♥
Fot.:Anita M.














Sweter/Sweater-Shein
Spodnie/Pants-Bershka
Torebka/Bag-Sammydress
Zegarek/Watch-Cluse
Bransoletka/Bracelet-Chrysalis

54 komentarze:

  1. Poklikane!
    Chyba każda by taki chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten sweter jest cudowny!
    Na taką paskudną pogodę jest w sam raz - aż się chce nim otulić i schować w niego :)
    Dobrałaś do niego ładne, stylowe i subtelne dodatki, dzięki czemu całość jest klasyczna i odpowiednia na każdą okazję - to fajny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana pięknie wyglądasz, pomagam - 23,99$, 10,98$ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny look, sweter jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny sweter, uwielbiam takie luźniejsze. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Gorgeous!!
    You look amazing

    Www.callmeponyboy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny sweter! Podoba mi się ta stylizacja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna jesienna stylizacja :) Sweter jest super :)
    Klik US$23.99; $10.98; £29.00; 485,00 zł

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobaja mi się tego typu sweterki ale mnie nie pasują rzeczy oversize. Ślicznie Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow wyglądasz świetnie :) Sweter jest genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz świetnie , super sweterek
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny jesienny zestaw, muszę wyciągnąć z szafy wszystkie swetry :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygladasz obłędnie, bardzo mi się podoba taki zestaw!
    SUPER

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna torebka, prosta i klasyczna. Wszystko idealnie do siebie pasuje, masz niezły gust.

    OdpowiedzUsuń
  15. ładny zestaw ;)
    lubie takie połączenie ;*
    Sweterek super !
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/10/biaa-czekolada-z-czastkami-mango-i.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjny sweterek. Super wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki u mnie w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się to jak zestwilas ten sweter z całą resztą, bardzo dobre dodatki i buty według mnie :)
    Całość jak dla mnie świetnie się razem prezentuje!
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna stylizacja, idealna na jesienną porę :)
    Zaobserwowałam Twojego bloga ;*

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. takie zestawienie zawsze wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne botki! Właśnie sie nad nimi cały czas zastanawiam :D Cudny zestaw
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Luźne, ciepłe swetry na jesienną porę to idealne rozwiązanie, szczególnie kiedy, jak u mnie na przykład, na uczelni jest zimno!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne botki i torebka :) Super wyglądasz :)

    podkowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny sweterek i pięknie Ci w nim <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Niby bardzo prosta stylizacja, ale ma w sobie jakiś urok.
    Sweterek piękny.!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj zgadzam się, powrót na uczelnię i brzydka pogoda nie pomagają w blogowaniu. Ślicznie wyglądasz a sweterek jest super, ja też muszę się zaopatrzyć w jakieś swetry ale skutecznie to odwlekam bo nienawidzę jesieni i zimy. Poklikałam :)
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  26. piękny sweter i dodatki :d Poklikałam we wszystkie linki! Ładnie wyglądasz :D


    poklikałabyś u mnie ?

    OdpowiedzUsuń
  27. cudownie wyglądasz:* śliczny sweter!

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczne zestawienie :) podoba mi się sweterek <3
    http:/gabrielakitablogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. podoba mi się ten swetr, fajnie w nim wyglądasz. a ja zapraszam na konkurs dresslily.com do siebie
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny zestaw! Pięknie w nim wyglądasz a sweterek jest super :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Podoba mi się sweterek i botki, lubię klasykę :)
    I do tego jeszcze zegarek Cluse. Też mam i bardzo ciężko mi się z nim rozstać :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie wyglądasz :) Rewelacyjna stylizacja !

    Zapraszam do siebie .

    OdpowiedzUsuń
  33. Super look , bardzo ładnie wygladasz ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Twój sweterek jest cudowny:D Śliczny

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo lubię tego typu luźne sweterki ;) Super wyglądasz ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna stylizacja, wyglądasz pięknie. Podoba mi się Twój luźny sweterek. Kliknięte
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeju jaka piękna stylizacja... taka na luzie , ale ma w sobie to coś ! :)

    zapraszam do mnie kochana

    OdpowiedzUsuń
  38. Wyglądasz niesamowicie :) Bardzo mi się podoba Twój sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie wyglądasz,zestaw prosty, codzienny i bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystko idealnie do siebie pasuje;)
    pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)