piątek, 14 października 2016

PRINTED JACKET + BACKPACK

Witajcie!

Dzisiaj luźny zestaw na co dzień. W roli głównej kurtka typu 'bomber' [tutaj/here] z ciekawym 'japońskim' printem oraz czarny plecak [tutaj/here]. Obie rzeczy znalazłam na Sammydress.com. Kurtką prawdopodobnie bardziej nacieszę się wiosną, gdyż obecne temperatury wymagają od nas grubszych okryć wierzchnich i ciepłych szali. Co myślicie o moich nowościach?

S.♥
Fot.:Anita M.












Mam dla Was zniżkę -15% na zakupy online www.timeandmore.pl oraz w sklepach stacjonarnych Time & More do 30.10! (na hasło: sabina_es)  Poniżej przepiękne bransoletki marki Chrysalis






Kurtka/Jacket-Sammydress
Plecak/Backpack-Sammydress
Spodnie/Pants-Pull&Bear
Buty/Shoes-Nike

52 komentarze:

  1. śliczny plecak <3 http://twinstyl.blogspot.com/2016/10/macarons-love.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana wspaniale sie prezentujesz, jestem i klikam - 21,55$, 12,39$ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kurtka, nie miałam pojęcia że strony zagraniczne mają tak ciekawe opcje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna stylizacja !
    Bardzo podoba mi sie plecak ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurtka świetna, a plecak okazął się dla mnie strzałem w dziesiątkę zwłaszcza na wakacyjne zwiedzanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam bomberki a twoja w azjatyckim klimacie jest świetna ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. O, jak mi się podoba ten plecak!
    Taki prosty, a jaki ładny!

    I jak się z tą bomberką komponuje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Świetny, wygodny look! Extra buty i plecak!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknośc i ta kurteczka <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja bardzo mi się podoba, świetna kurtka :)

    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz ;D
    a bransoletki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurtka ma piękny wzór :)

    Miłego weekendu!
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  13. Od dawna szukam takiego prostego czarnego plecaka, jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz bardzo ładnie :)
    Bardzo spodobał mi się twój blog, wygląd, zdjęcia, kolorystyka i na dodatek masz świetny styl!
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna biżuteria :)
    https://marrstyle.blogspot.com Zaprszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  16. kurtka boska! a plecak jest świetny:) podoba mi się taki look:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna ta kurteczka!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. prosta, a zarazem piękna stylizacja, lubię połączenie dziewczęcych kwiatowych wzorów z czernią i sportowymi butami, bardzo podoba mi się ten kontrast!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bransoletki skradły moje serce. Lubię takie bibeloty:)
    Jesteś najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  20. Great street style!
    Have a nice week-end!
    Gil Zetbase
    http://gilzetbase.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurteczka jest super, ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie wyglądasz w tej kurtce <3 charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Mega mi się podobają te zegarki Cluse <3 świetna stylizacja :) Bomber i plecak to świetny duet :)
    klik 21.55; 12.39

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyglądasz <3 Również z przyjemnością obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny zestaw, podoba mi się całość. kLik.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna stylizacja:) ja mam w planach zakup tej kurtki i mam nadzieję że będę ją prędko miała w posiadaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna kurtka, podobają mi się też dodatki: zegarek i bransoletki :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepięknie wyglądasz kochana !!! Idealne połączenie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznie wyglądasz :) Podobają mi się spodnie, są idealnie dopasowane. Ja ogólnie nie uległam szałowi na bomberki i plecaki, ale czuję, że może się to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna stylizacja , super w niej wyglądasz ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. genialny bomber i bardzo fajna całość:)

    OdpowiedzUsuń
  32. ja się kocham w plecaczkach, są mega wygodne i zazwyczaj pojemniejsze niż torebka.

    Zapraszam na swojego bloga izabiela.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie wyglądasz, fajny plecak :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie u mnie w linki w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny, codzienny zestaw. Kurtka zdecydowanie "robi robotę" ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)